Western Inspiration: Memories Vol. 5

Здравейте!

Отново 2 седмици пауза, но мисля... че ще си струват, заради това което следва. Този епизод ще е малко по-различен. Ще бъде женският еквивалент на Western Inspiration. Няма да го правя аз, а една от най-верните му фенки.... Тя ще ви представи всичко в този епизод. Тя ще се опита да покаже "спомените" от нейният ъгъл... и и благодаря за това! Песните, които тя е селектирала... за мен са уникални! Носят духа на радиото, и с огромно удоволствие ще споделя това нейно творение... Заповядайте! Селекцията на Гинка Маринова...



И тук е мястото за встъпителни думи. Е да, ама не. Първо, че не ме бива и второ, мисля, че няма нужда от такива.Просто този път ще чуете селекция от песни пускани в Western Inspiration, изготвена от слушателка имала щастието да се докосне до него.
10 усетени песни. Това ще се чуе. Без скептицизъм.. това все пак е WIM, само че,този път през погледа на слушател.
Нека започнем с оптимизъм, вяра и пътешествие.. събрани трите имат един синоним, а именно: Michael Danna & DeVochKa – The winner is. Всеки гледал Lillte Miss Sunshine, ще се сети за тази музика. Следващата избрана песен е : Finley Quaye & William Orbit – Dice, звучала само в последните излъчвания на Western Inspiration... всъщност няма да излъжа ако кажа, че това е и последната песен от радиото, впечатлила ме. Не за друго, просто радио спря да се излъчва. Продължаваме с Youth Group – Daisychains .. Е, тук се обажда сантимента.. април ‘08г. + адски силна песен, имаща качеството да влиза в главата ти за дни наред. Песента след тази е Snow Patrol – Set The Fire to the Third Bar .. не е най-въртяната тяхна песен по радиото, но това не трябва да означава, че не е силна. Напротив. Песен, която се усеща. А усещанията не могат да се описват, така че няма и да се опитвам да го правя. Всеки за себе си. И нека продължим с една емблема, а именно Keane и тяхната Everybody’s Changing. Усмихващата. А от време на време, успяваща и да те натъжи по някакъв странен за теб начин. Това си е постожение бих казала. Иии, нека продължим напред. Royksopp – Only this moment. Песен с адски силен текст. Песен, наложила се благодарение на една от слушателките. Песен с участието на невероятната Kate Havnevik. Stay or forever go.. play or you’ll never know… Идва време и за българката нотка тук. Шангри Ла – Искам да те имам. Аз самата не я бях слушала допреди да бъде излъчена от Радо, за което и съм благодарна... изгарящо сърце, мисля е най-точното описание. И минаваме към Plumb – Damaged... Тук.. тук съм затруднена да кажа какво и да било. Песен с история. Човешка история. История с болка и все пак сила, която те кара да се бориш за пътя си напред. I must go on..
След тази история продължаваме с пътешествие, този път обаче пътешествие на сърцето. Bliss – Kissing… затваряш очи и се потапяш в светът на онова... тупкащото.
И тук завършвам с песните, които съм имала щастието да открия благодарение на Western Inspiration. Моите memories. Но не ми харесват само спомените, затова слагам нещо и от себе си, не звучало по радиото.
Conjure One – Premonition .. с това мисля да завърша. С емоция.
Е, това беше от мен.



1.Michael Danna – The Winner Is
2.Finley Quaye & William Orbit – Dice
3.Youth Group – Daisychains
4.Snow Patrol – Set the fire to the third bar
5.Keane – Everybody’s Changing
6.Royksopp – Only this moment
7.Шангри Ла – Искам да те имам
8.Plumb – Damaged
9.Bliss – Kissing
10. Conjure One - Premonition

60.6 MB (63,549,440 bytes)

by http://dox.bg/
by http://rapidshare.com/

Коментари

Популярни публикации